Było sobie drzewo. Już naprawili…

Dawno temu, a dokładnie tu https://motolrower.wordpress.com/2012/09/16/po-co-przesadzac/, pisałem o pięknym młodym drzewie. Drzewo to idealnie nadaje się do tego by przesadzić je w miejsce w którym będzie ono chciane, pielęgnowane itd.

Niedawno jechałem ulicą Bałtycką ponownie – jest to swego rodzaju miejski sport ekstremalny – nie dość, że czując skrobanie zderzaka ćwokowozu serii NOL, NO i NOS (kolejność nieprzypadkowa) o twoje tylne koło niekiedy z akompaniamentem klaksonu, mimowolnie przyspieszasz jazdę remontowaną jezdnią, to jeszcze na koniec możesz dostać mandat, gdyż nie ma żadnego oznakowania co robić dalej, a przed Tobą wyrasta znak B9 – mówię Wam – MIODZIO. Ten burdel zwany przebudową ulicy Bałtyckiej ma generalnie wiele innych ciekawych niuansów, ale serce mi pęka na samą myśl i nie chcę o tym pisać – gdyż to jest kpina z mieszkańców – ja na szczęście bywam tam rzadko.

No ale o drzewie miało być – drzewo więc zostało naprawione:

Przepraszam, że z łokcia robione, ale tak to już jest, że nie każdy ma talent fotograficzny i w związku z tym potrzebę inwestycji w tym zakresie

Jak na powyższym obrazku widać, drzewa już nie ma – jest substytut – BTS jakiegoś operatora GSM w oddali wygląda prawie jak drzewo. Co się z tym kawałkiem drewna stało? To jest dobre pytanie… Nie wiem czy dociekać, bo mogę sobie humor zepsuć. Żeby wam trochę też zepsuć humor, jeszcze raz przypomnę, jakie to drzewo było ładne:

Gdy wysłałem 2 maile: do ZZM(Ci od drzew) i MZDiM (ci od burdelu, który zepsuł drzewo) z pytaniem o to dlaczego to drzewo jest zakopane, otrzymałem odpowiedź z ZZM – po dwóch dniach:, którą można streścić jako:

do: mzdim

do wiadomości: motolrower

Hej, wy tacy, owacy z MZDiM naprawić drzewo natychmiast”.

 

Z MzDiM nie otrzymałem do dziś odpowiedzi żadnej, ale to są ludzie czynu a nie paplaniny…

Po niecałym miesiącu drzewa nie ma. Ciekawe gdzie jest? Zapytam w ZZM, może coś wiedzą.

Comments
One Response to “Było sobie drzewo. Już naprawili…”
  1. BorOl pisze:

    Miałem kiedyś wymianę maili z ZZM i MZDiM. Wysłałem do obu instytucji jednocześnie (w polu DO) informację o zniszczonym trawniku przy al. Sikorskiego. Po 2 dniach roboczych dostałem odpowiedź z ZZM, że obejrzeli, potwierdzili, nakazali naprawić. Po 3 tygodniach dostałem pismo z MZDiM, że to nie ich sprawa, to ZZM i że przesłali do ZZM mój mail. MZDiM wymaga likwidacji i budowy od nowa. To instytucja niezdolna do wydajnej pracy.

Skomentuj

