Platforma Konsultacji Społecznych – lipiec 2012

Dzisiaj kolejne krótkie zestawienie najzabawniejszych moim zdaniem tekstów które padły w bliskich memu sercu dyskusjach na Forum Platformy Konsultacji Społecznych miasta Olsztyna. Zapraszam do lektury…

Gwoli wyjaśnienia – cytat jest oznaczony wcięciem. Źródło cytatu jest dostępne po kliknięciu na pierwszy wyraz cytatu. Jeśli źródło zniknie, ta strona będzie upamiętnieniem istnienia tych pięknych fraz.

W wątku dotyczącym ul. Bałtyckiej toczy się właśnie dyskusja o braku przejazdów w ciągu chodników z dopuszczonym ruchem rowerów – „nie będzie, bo nie przewidujemy”, „nie przewidujemy, bo nie”.
BorOl

W którymś wątku pisano o żółtej barierce przy ul. Leśnej ożywiającej krajobraz. Mam dobrą wiadomość: producentowi najwyraźniej zabrakło materiałów, bo barierki nie dociągnięto do końca niebezpiecznej skarpy, z której spadać będą samochody:


BorOl

Jakim epitetem można określić taki projekt sygnalizacji? Głupi, złośliwy, idiotyczny z debilnymi guzikami i to po lewej stronie drd czy chodnika, przy prawostronnym ruchu.? Mocniejsze słowa tez by się znalazły.
Marian Jurak

Uprzedzając Państwa pytanie, dlaczego nie powstała ścieżka po obu stronach Bałtyckiej, odpowiadam, że głównie z powodu ograniczeń terenowych i finansowych. Ponadto rozbudowana sieć ścieżek równoległych do ul. Bałtyckiej (do wysokości skrzyżowania z ul. Morską) powstała nad Jeziorem Długim.
Paweł Pliszka, MZDiM

Czasami się zastanawiam, czy tylko ja używam roweru w celach innych niż rekreacyjne?

 Pieszym i rowerzystom zostaną wyznaczone tymczasowe chodniki, a kierowcy pojadą drugą jezdnią.
Paweł Pliszka

Po co taka rozrzutność, kierowcy też mogą przecież jechać chodnikiem…

BorOl: W trybie dostępu do informacji publicznej proszę o zamieszczenie na Platformie Konsultacji Społecznych projektu organizacji ruchu, w którym owa barierka się znalazła.

Nie był wykonywany projekt organizacji ruchu. Decyzja zapadła po wizycie w terenie dyrektora MZDiM i przedstawiciela firmy realizującej zadania z zakresu remontów i utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta.
P. Pliszka

Generalnie teraz już rozumiem, dlaczego MZDiM nie jest w stanie wysupłać ani grosza na naprawę np. tego kawałka chodnika na ul. Zamenhofa. Przecież Zbigniew Gustek musi mieć jakąś rezerwę na ustawienie ad hoc żółtych barierek.
Jakub Bartoszewicz

W tym miesiącu lidera brak. Chyba, że są jakieś propozycje?

Advertisements
Comments
One Response to “Platforma Konsultacji Społecznych – lipiec 2012”
  1. BorOl pisze:

    Oj, kandydatów jest znacznie więcej:
    Jakub Bartoszewicz napisał:
    1. jakie natężenie ruchu pieszego i rowerowego spełnia kryteria ruchu „dość intensywnego”, powyżej którego Pan Gustek ustawia swoje ulubione konstrukcje w ulubionym kolorze?
    Nie prowadziliśmy pomiaru natężenia ruchu pieszych i rowerzystów, więc nie podam Panu ile to osób.
    Paweł Pliszka, MZDiM
    http://www.konsultacje.olsztyn.eu/forum/18-transport-i-lacznosc/132-piesi-w-olsztynie?limit=20&start=340#3809

    Drodzy Państwo
    Rozpoczynam urlop w związku z tym odpowiedzi na pytania zadane Miejskiemu Zarządowi Dróg i Mostów mogą być przygotowywane nieco dłużej. Przepraszam za ewentualne opóźnienia.
    Paweł Pliszka, rzecznik MZDiM
    http://www.konsultacje.olsztyn.eu/forum/18-transport-i-lacznosc/132-piesi-w-olsztynie?limit=20&start=340#3830

    staff1703 napisał:
    Proszę o odpowiedź na pytanie: po co rowerzystom chodniki?

    By mogli bezpiecznie przeprowadzić rower.
    Paweł Pliszka, MZDiM
    http://www.konsultacje.olsztyn.eu/forum/18-transport-i-lacznosc/269-przebudowa-ul-baltyckiej?limit=20&start=60#3831

    Na razie jedyną możliwością wjechania na ścieżkę rowerową od strony ul. Grunwaldzkiej lub Jagiełły jest wejście na nią przechodząc przez przejście dla pieszych.
    Paweł Pliszka, MZDiM
    http://www.konsultacje.olsztyn.eu/forum/18-transport-i-lacznosc/253-sciezki-rowerowe?limit=20&start=40#3669

    Podałem szerokość drogi rowerowej z krawężnikiem, bo stanowi ona całość razem z tym elementem.
    Paweł Pliszka, MZDiM
    http://www.konsultacje.olsztyn.eu/forum/18-transport-i-lacznosc/253-sciezki-rowerowe?limit=20&start=40#3765

    Linie są niewidzialne i takimi pozostaną. Uznaliśmy za zbędne ich wymalowanie. Rowerzyści zapewne i bez nich domyślają się, gdzie droga się kończy.
    Paweł Pliszka, MZDiM
    http://www.konsultacje.olsztyn.eu/forum/18-transport-i-lacznosc/253-sciezki-rowerowe?limit=20&start=60#3808

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: