Platforma Konsultacji Społecznych – czerwiec 2012

Przygotowałem dzisiaj krótkie zestawienie najzabawniejszych moim zdaniem tekstów które padły w bliskich memu sercu dyskusjach na Forum Platformy Konsultacji Społecznych miasta Olsztyna. Jeśli sił mi starczy to postaram się przygotowywać takie zestawienia co miesiąc. Zapraszam do lektury…

Gwoli wyjaśnienia – cytat jest oznaczony wcięciem. Źródło cytatu jest dostępne po kliknięciu na pierwszy wyraz cytatu. Jeśli źródło zniknie, ta strona będzie upamiętnieniem istnienia tych pięknych fraz.

Przykładem są choćby płytki chodnikowe z wypustkami, które – ze względu na użytkowników niedowidzących lub niewidzących – powinny być zainstalowane na dojściach do przejść dla pieszych na wszystkich olsztyńskich skrzyżowaniach.
Pozdrawiam Paweł Pliszka

Na przykład:

Najwyższe natężenia ruchu to zjawisko powtarzalne, więc dzień, z którego pochodzą dane, nie miał znaczenia dla pomiaru. Przekazaliśmy audytorowi najnowsze opracowania jakie posiadamy. Niektóre mogły pochodzić sprzed roku.

P.Pliszka

Skoro najwyższe natężenie ruchu jest powtarzalne, to nie rozumiem skąd te korki na ulicach. Przecież w ciągu kilku miesięcy można tak dopracować programy sygnalizacji, że wszyscy będa śmigać jak w zegareczku w czasie występowania najwyższych natężeń.

Decyzje związane z organizacją ruchu, w tym także te związane z sygnalizacją świetlną, podejmują dyrektorzy i pracownicy MZDiM. Są specjalistami w dziedzinie inżynierii ruchu i elektrotechniki.

P.Pliszka

[Patrz Hit Miesiąca na samym dole]

Nie podważam  precyzji przepisu. Zaznaczyłem jedynie, że nie określa on prędkości pojazdów strumienia podporządkowanego podczas dojazdu do punktu kolizji ze strumieniem nadrzędnym. Na skrzyżowaniu ulic Sikorskiego i Tuwima ten warunek jest spełniony już dla prędkości 20 km/h. Będzie więc spełniony także dla prędkości 40 km/h.
Pozdrawiam Paweł Pliszka

Nawet dla 100km/h będzie przecież spełniony najważniejszy warunek – pieszy zostanie potrącony.

Sprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Olsztynie leżą w rękach amatorów.(…) Jednak skoro już wszyscy nauczyliśmy się żyć z takim bezpieczeństwem na drogach to może lepiej niech ci ludzie dalej zajmują się tym tematem bo jeżeli nie będą kierować tym to czym ?

Użytkownik Paweł

Chyba jednak wolałbym by woda mi w kanalizacji nie spływała niż aby rozjechał mnie TIR, który nie wywróżył z fusów, że ja jednak też dostanę zielone…

Hit miesiąca

Odpowiadając na pana pytanie dotyczące kontrapasów użyłem określenia „w ocenie MZDiM” ponieważ większość decyzji podejmowanych w Zarządzie zapada w oparciu o wiedzę i doświadczenie jego pracowników, a nie o opinie i ekspertyzy ekspertów. Tak jest i w tym przypadku. W opinii MZDiM byłoby to rozwiązanie generujące niebezpieczne sytuacje na ulicach Olsztyna.
Pozdrawiam Paweł Pliszka

Wszystkie cytaty zostały zaczęrpnięte ze strony http://www.konsultacje.olsztyn.eu. Jeżeli którakolwiek z osób zacytowanych nie zgadza się na to, proszę o informację. Pozdrowię ją wtedy serdecznie i zamieszczę czystego linka, bez cytatu.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: