Chcę odlecieć jak najdalej…

Dziś znowu wsiadłem na rowerek po kilku dniach przerwy. Ależ to jest przyjemność, pomimo tych olsztyńskich prztyczków i przeciwności.
Dzisiaj trasa z pracy była o 300% dłuższa ze względu na jedną sprawę do załatwienia na Redykajnach. W związku z uszkodzeniem mojego roweru miejskiego, poruszam się góralem (to tak jakbym jeździł SUVem po mieście – debilne, ale nie mam wyjścia na razie), ale nie ma tego złego – wybrałem trasę przez las.

Ul. Leśna to genialne miejsce – naprawdę polecam zwłaszcza do treningów po dłuższej pauzie w jeździe, trasa w pięknych okolicznościach przyrody, względnie płaska i wygodna nawierzchnia. Potem skręcam w lewo w las i wzdłuż rezerwatu przyrody zawierającego małe bagienko, dojeżdżam do Narcyzowej. Super sprawa.

Oczywiście nie wszystko było fajnie. Namierzyłem kolejny debilizm. W chwili obecnej trwa budowa ścieżki rowerowej od parku Podzamcze wzdłuż ulicy Wyzwolenia do starego Wiaduktu na Grunwaldzkiej. Po drugiej stronie torów finiszuje Strabag z Artyleryjską. Ja rozumiem, że Zatorze i Śródmieście to dwa różne światy (o os. nad j. Długim nie wspominając) i na pewno ich sprawami zajmują się ludzie z dwóch różnych skrzydeł ratusza a żeby ich komunikacja była jeszcze trudniejsza to pokoje znajdują się na różnych piętrach. Nie sądzę również by KIEDYKOLWIEK opuszczali te pokoje w celach rekonesansu obszarów sobie podległych. Oto bowiem mogłem sobie wykonać takie zdjęcie panoramiczne:tego się nie da opisać

Prowadzone inwestycje przewidują jakieś ścieżki rowerowe dalej, jednak dzielące je 50 metrów już nie było wzięte pod uwagę. Ja wiem, że się czepiam, bo można tak jak na Dybowskiego pociągnąć co 5 lat olejną po polbruku i będzie to samo, ale skoro już tu na miejscu jest ciężki sprzęt, to czy tak trudno było dokończyć? Gdy Strabag i ci drudzy się zwiną to będzie jeszcze trudniej…

Skomentuj

